Så kommer vårdagen

Frågan kvarstår. Går jag ens i skolan?
PA:t rullar på och vi är mer färdiga än jag trodde. Soft.
Nu är det vår. Eller, iallafall vårmånad.
Chillar mest.
 
Firade mina 19 år ordentligt i helgen. Först på fredagen, sen på söndagen. Först med vännerna, sen med familjen. Först med tacos, sen med trerätters. Och en utgång där emellan. Nu känns det som att jag har fyllt år.
Råkade titta på The Awakening, en skräckis. Ångrar det. Slutade med att jag gömde mig bakom kudden. Kram.
 
Jag har cyklat hela vintern, men inte ramlat någon gång. Men så kommer vårdagen och smälter snön. Så kommer vårnatten och fryser smältvattnet till is. Så kommer jag på cykeln. Så har jag lite för bråttom för mitt eget bästa och svänger för snävt. Så plask, aj, blöt på knät och hela vanten. Cyklar vidare. Så vann jag över vintern.
 
Studentfest imorgon. Det finns saker som ska hända och det blir som ett före och ett efter detta. Små och stora milstolpar.
 
Små stolpar:
1. Studentfesten
2. Beppe
3. Påsklovet
 
Stora stolpar:
1. Studenten
 
Utklädnad.
 
Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback