Framtiden räddad

Sprang för första gången utomhus i år. Softisch. För äntligen har halsontet släppt och jag har börjat leva igen.
FYI så är det bara 89 dagar kvar till studenten och det känns lagom sjukt.
 
Och min framtid är räddad. Direkt efter balen på söndagen efter studenten börjar jag jobba. Först 4 veckor på Scania Sports Camp och sedan följande 7 veckor på kommunen. Jag är sååå taggad. Kommer bli askul. Sommaren 2012 i repris. Fast ne, hmm. I alla fall så ska jag försöka klämma in ett besök från spanien och lite Bråvalla i mitten, där någonstans. Så den 1 september står jag förmodligen utpumpad och trött. Dock med en tung plånbok.
 
Kram
Frida

Kommentarer
Postat av: Sara

Men mes!! vinterspring=awesome

2013-03-22 @ 18:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback