Bara två låtar

Vecka 7. Hanna fyllde 18 år och gick på krogen för första gången. Hon fick en De Vet Du-tshirt av mig. Drog hem till henne och gosade med katterna. Åkte till Vemdalen.
Vecka 8. Åkte slalom. Jag fyllde 19 år. Jag fick en De Vet Du-tshirt av Hanna. Så epic, för vi hade köpt dem utan att veta den den andre tänkte precis samma sak. Fick också ett fint ljus av Göransson-päronen. Åkte hem.
Vecka 9. Jaoo.
 
Minnesvärt från veckan:
1. Hanna face-plantar i backen med snowboarden.
2. Vi båda sjunger högt i våra deo-mikrofoner.
3. Jag fes.
4. Jag vaknar varje morgon av att Hanna är vaken.
5. Vi kan texterna till alla låtar på "Absolut melodifestival". (PIIIN)
6. Vi dansar (KAOS, dolphin in rewind).
7. Bildvisning från studentkryssning #1.
8. Fika istället för att åka slalom. 
 
Det fanns bara två låtar den här veckan och de spelades 32 ggr/dag.
Mange Makers - Mange För En Dag
Taylor Swift - I Knew You Were Trouble
 
Kram
Frida
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

FRIDA JAG ÄLSKAR DIG (vänskapligt)! du är ju för underbar!

2013-02-25 @ 19:04:27
URL: http://hannagson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback