Searching for silence

Varje gång jag skriver ordet levererar tänker jag att jag har skrivit ett er för mycket. Är det bara jag som tänker så?
Ber om ursäkt för att videon i ett tidigare inlägg startar så fort man klickar in på startsidan. Lite jobbigt, men kan bara inte ta bort videon, den är för fin.

Utflykt i skogen med Tjorven. Såg överraskande många avätna träd. Beeaaavvveerr!!
Dessutom utflykt till G-town igår kväll. Klara brummade på som om hon aldrig gjort något annat. Köpte julmust på Hemköp. Så jälla epic. Klassen invarderar Toves villa och vi gillar't. Mat, mys, film, och mycket snarkande (iallafall för min del). Pizzafrukost och sedan syjunta hos Ebbis. Tupplurade i soffan framför braskaminen. Pannkakslunch, gott! Brummade hemåt.
 
Tisdag-onsdag-torsdag. Ja, det kommer bli tufft. Tis: Cykla, paddla, vandra, övernatta i vinskydd. Ons: Vandra, paddla, vandra, klättra, vandra, cykla. Väl hemma, duscha, köpa mat, GK-häng, STUDENTFEST. Tors: Forts.STUDENTFEST, sova alldeles för lite, gå till skolan och må som jag förtjänar.
Är jag dum om jag ser fram emot detta?
 
 
Kram
Frida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback