Atombomben

I måndags gjorde alla lärare ett gemensamt anfall mot mig. De släppte atombomben innehållande svenskaprov, olösliga mattetal, never ending fysiklabbrapport och en massa annat mys. Så det var bara att sätta igång..
Blev positivt överraskad när jag såg att jag tydligen ska få en sista lön från sommaren. Inte visste jag det. Men jag tackar och tar emot! Studiebidrag och lön är inte fy skam. Cashflow!
Planerar, peppar och längtar till första studentfesten. Nästa onsdag är vi på g.
Gnesta-häng hos Tovis på fredag. Julmust och Vita Villan-pizza, fezt!
I söndags kom första avsnittet av Williams Lista. Så galet braaa! Nästan så att man längtar till nästa söndag.. fast nej. Söndag är ingen riktig dag.
Ordet jag använder alldeles, alldeles för mycket. FEZT.
 
Något måste göras. Ja, snarast.
 
 
Jag vet. Det är samma låt som i förra inlägget. Men den är bara så grym.
 
Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback