Redan torsdag

Det är redan torsdag och den första november. Skrev högskoleprovet i lördags och jag ångrar det inte. Det gick faktiskt mycket bättre än vad jag trodde. Godispåsen räckte faktiskt ända till på söndagen.
Gjort massa PA med Hankie Pankie (söndag, måndag och onsdag). Vi är faktiskt klara med all inventering i skogen, så nu äre bara att sammanställa allt och dra så där sliskigt logiska slutsatser som bara naturare kan. Ibland blev vi trötta så då gjorde vi så här:
 
 
Annars vill jag informera vederbörande om att jag inte har åstadkommit något mer i utbildningsväg.
Har mest sovit, lyssnat på musik, ätit, lyssnat på musik, hängt med kompisar, lyssnat på musik, lagt ett ord på wordfeud som gav 252 poäng, lyssnat på musik.
Musik är något för mig som det inte är för dig.
 
Jag vill ta studenten.

Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback