Player, player

Går in i badrummet och undrar varför jag gick dit. Öppnar kylskåpet och tänker alldeles för ofta varför jag ens tog tag i handtaget. Hej tankspriddhet.

En mening bara flög upp i tankarna och stannade där hela dagen. "Tjejen säger han är player". Så jälla stört. Kommer från Snooks gamla dänga "Mister Cool". Lyssnade på den låten i typ fredags..
Spotify är inte en musiktjänst. Det är en livsstil. Lever den. Lever livet.
Så fort jag får en stund över: spottan. Så fort det är tyst omkring mig: spottan. Kommer sent till träningen, orsak: spottan. Måste turbocykla till skolan, orsak: spottan. Underbart.

Söndagspromenad med Erika igår. Vandrade bort till Labro ängar. Mys, saftkalas och första riktiga sommarvärmen.



Idag var det sjuk varmt och vi klagar för att lagom är bäst. Ser ut som vi får fortsätta klaga hela veckan :)

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback