Aldrig mer tyst

Upptäckte att nedräkningen till p&l 2012 i den vänstra marginalen är kvar. Den kan gott få vara kvar, FÖR SIESTA ÄR SÅ MYCKET NÄRMARE! Siesta släpper spelschema och jag blir uberpepp, igelkottstagg! Lyssnar in mig.

Min lista med de 20 hittills bästa youtubeklippen/kanalerna har lite runnit ut i sanden. Men! Dags att fortsätta där vi slutatde, för vi är inte klara med varandra än. Plats 1-4 kvar jue och jag ger er allt.

Plats 1-4 (på min lista med de 20 hittills bästa youtubeklippen/kanalerna)
1. LANDSHARK
2. Idéboken 1-51 (med Jesper Rönndahl). Dansken, loj.
3. Jenna Marbles.  Se alla avsnitt (cirka 90 st),  framför allt ”How to avoid talking to people you don't want to talk to”och ”How to trick people into thinking you're good looking”.
4. Khadidje. En av Gina Diravis karaktärer. Kolla även in ”Ana Gina Show” och ”The Fabulos Life of Ana Gina”. Ja, du får göra den.

För övrigt är det långhelg och jag har endast 7 skoldagar med lektioner kvar. Sitter av lektionerna.
Äter glassen och utövar sporten social pluggning. Effektivt.

Just det! Nästa skolår kommer jag sitta med i GK-styrelsen (Gymnasiekåren), fett kul! Fixa fester och andra aktiviteter för studenterna i Nyköping. Pepp! Nästan så att jag längtar lite till hösten. Men, sommaren först!
- Men vad skrev du i din ansökning då, Frida?
- Jag venne, typ att jag är bra på att organisera och hålla ordning på saker.
- Du är bra på att upprepa dig också, haha.

Lyssnar på Lilla Sällskapet all min vakna tid och inser hur sjukt jävla bra de är. Tystnad är så mycket värdelösare nu. Aldrig mer tystnad.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback