Plask

Nästan sommar i luften. Äter godaste såsen som smakar så himla bekant. Jobbigt att jag inte kommer på vad den smakar som. Jag gillar iallafall den smaken. Plaskade ikapp med bebisar och pensionärer på badhuset, trevligt. Skippade lite sovmorgon för att plugga. Det skulle jag inte gjort, fick ändå ingenting gjort. Snacka om fail. Men istället peppade jag plugg med Klara efter skolan.
Nästa vecka bär det av till Barcelona. Häffa, för jag gillar spanska och min spanskagrupp. När vi kommer hem kommer vi läspa i minst en vecka.

Är extra givmild:
Plats 14 (på min lista med de 20 hittills bästa youtubeklippen/kanalerna)
Kissen regerar!



Plats 15
The Llama Song!!



Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback