Simfot

Rihanna till P&L. Måste åka om jag inte sommarjobbar då. Men Siesta, åk med mig. Jag kan bära alla dina väskor till tältplatsen. Sjukt taggad på FESTival. Hey ho!

"All matte är nödvändig"
Samia är smart.

Naturare byter ut alla verb till "plugga". Vad ska vi äta idag? bilr Vad ska vi plugga idag?. Haha

Idag var en kul dag. Gjorde inte mer än vad jag verkligen var tvungen att göra och skrattade mest.
Silvertejp är pysslarens bästa vän.

Sneak peak på lördagens utklädnad.

Plats 19 (på min lista med de 20 hittills bästa youtubeklippen/kanalerna)
Gå till youtube och sök på "cinnamon challenge"
http://www.youtube.com/results?search_query=Cinnamon+challenge&nfpr=0
Utmaningen gå ut på att försöka svälja en matsked med kanel.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback