Loj

Överskriften talar för sig själv. Loj är kul och dansken utbrister uäh. Mattetal om hur många som smittas av en sjukdom på en internatskola per dag 7 dagar efter att en elev blivit smittad ger ett gott skratt. Det stod att sjukdomen var mässlingen, men kan nästan svära på att det var klamydia. Staten gjorde cencur.
Det snurrar i min skalle och jag är lycklig över att jag har en kalender som jag kan kladda ner allt viktigt i. För det mesta är viktigt nu.
- Skriver viktiga vänner på en lista. Gästlista, alltså.
- Planerar vikltiga födelsedagar. Att fylla en vuxen etta och åtta är stort.
- Drar tunna men viktiga sträck tvärs över dagar. Resor, äventyr och utflykter.
Att fylla en kalender är ingen match.

Det är ju pi-dagen idag (3/14). Hej och grattis!
En lista (det var på tiden) på saker som är tillåtna att äta idag:
1. paj (pi(e))
2. pi-zza
3. mat från Pi-sa
4. alla annan mat som har pi i sig.

Plats 12 (på min lista med de 20 hittills bästa youtubeklippen/kanalerna)
Lagom coolt



Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback