It began in Hässleholm

Hemma i mitt nya fina hem efter fem galna dagar på Siestafestvalen i Hässleholm med Tjorven. Skulle vilja sammanfatta festivalen för mig själv, men det är för mycket att skriva ner. Bästa festivalen hittills, så sjukt kul!! Gör några listor.
Bästa konserterna:
1. Familjen - Jaag gjorde upp en eld för daj (på skånska)
2. Urban Cone - ... run with me
3. Den Svenska Björnstammen - Vart jag mig i värden vänder

Bästa förtäringen:
1. Ahlgrens pizza
2. Lyxig varm choklad
3. Tubost

Saknar mest:
1. Tältgrannarna
2. Festivalstämningen
3. Kakorna

Saknar minst:
1. Att frysa arslet av sig
2. Bajamajor utan toapapper (notera att jag inte har något emon bajamajor med toapapper)
3. Väder som inte kan bestämma sig


Sover för tillfället under vattenytan. Åh, jag älskar mitt rum.

Två dagar i skolan har passerat.
Kände mig otroligt poppis på måndagsmorgonen när alla chompisar attackerade mig. Jag attackerade dem minst lika mycket. Fuck vad jag saknat dem. Kramkalas! Babblade i 120 knyck hela dagen. Vi såg bästa teatern ever och klassen vann fotbollsturneringen igen, fett.
Idag drog alla tvåor iväg till Mariefred för att kolla läget på Gripsholms Slott. Mys och fint väder. Sov hela vägen hem, zZZ.

Kram
Frida


Kommentarer
Postat av: Tjorven

Åhåå, nej bajamajorna var inte så hemska inte! :D Jag saknar allt galet mkt! inklusive vädret, det var ju en del av allt!

2012-06-06 @ 19:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback