Baklänges

Det blev långhelg och midsommar.
Själv i bilen. Torsdagsdopp på Stendörren med Nystömmarna, Klara och Maria. Mörk choklad med hallonsmak.

Firade midsommar hos Nyströmmarna tillsammans med Emma och Matilda. Grillat och potatissallad. Kladdkaka och jordgubbar. Spelade kubb och spöade gårdsgrannarna. Dansade runt midsommarsången av marshmallows och grillpinnar. Levels baklänges. Kortspel och soffmys. Livshistorian. Spotifylistan gick runt, runt. Se soluppgång och plocka sju sorters blommor. Morgonljus och tomma gator. Duntäcken och prat hela morgonen. Till slut somna bredvid Erika.

Vaknade klockan femton. Åt ovanligaste frukosten. Fastnade i soffan framför teven. 27 timmar. Till slut pallra sig hemåt vid åtta på kvällen.

Fundera på allt som gör att inget känns utom räckhåll just nu. Jag har jobb hela sommaren. Jag har lediga helger hela sommaren. Jag har körkort. Jag har mysigaste hemmet. Jag har finaste vännerna och den bästa chompis. Glädjeskutt!

Och den nyadopterade avokadoplantan växer.
Tror att jag nyss upptäckte Mumfords & Sons.


Ovanlig frukost


Baklänges

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback