Åttio procent lov

Tjillivippen! Imorgon är det skola igen. Som vi alla har längtat, not. Om två veckor får vi nytt schema, gamla kurser slutar och nya kurser börjar. Det är alltid kul när det händer något i denna förutsägbara värld. Ny engelskalärare får vi också och hoppet om ett mvg i Engelska B har tänts. Men anstränga mig kommer jag inte, nej, nej. Kom på att jag inte behöver ha mvg i allt. Tänkte försöka chilla mig igenom denna termin så mycket som jag bara kan. Passar fett bra att vårterminen består till cirka 80% av lovdagar (källa behövs). Jag vill inte plugga. Jag vill dyka. Jag vill dyka. Jag vill dyka. 

Vaknade av söndagsgudstänsten på svt2 i morse. Jag tror att våra grannar är aningen döva, då de har högsta volym på sin televisionsapparat.
Gladiatorerna hade säsongspermiär igår. Jag har alltid gillat det programmet.



Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback