Allt viktigt

Slumpen, otänkbara sammanträffanden, ödet. Kalla det vad du vill, men det är så jävla coolt. Hur stor är chansen? Oftast väldigt liten, men ändå händer det. Jag ryser och förundras över sånt vi inte förstår. På med mindfuckmössan.

Fredagen spenderades hos Elena tillsammans med henne och Maya. Planerade det artonde året på jorden och såg på film. Bättre blir det inte.
Igår kväll var det pizzakväll hos Klara med trevligt folk. Kan ärligt säga att det var den godaste pizzan i år. Galenpanna, Rappa Kalja och babbel. Fint. Sov hos han den finaste. Ibland vill jag bara stanna tiden.

FÖRRESTEN! Boka in 20 februari i din kalender. Då det händer. VIKTIGT!

- Annars då?
Bygger spotifylistor och erkänner för mig själv att jag skulle bryta ihop om alla mina listor försvann. Pinsamt.
I vissa situationer skulle det vara bättre att ha en arm istället för två. Men oftast är det bra som det är.
Gillar inte att skolan tar så mycket av min tid. Det finns så mycket annat.

En oväntat bra låt Blackout

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback