Byrålåda, tack

Konstigt att jag inte sett filmen "Jalla! Jalla!" tidigare. Den var fett bra. Tappade hollyday-dippsås på onepiecen, toppen! Den var iallafall god. Klara kladdade sedan också ner sig. Oftast är rättvisa bra.

Hann knappt vakna idag innan det var dags för MMA. Trivs mycket bra med att träna barfota. Inga skavsår och inga blåsor. Fötterna demonstrerar, fötterna har fått nog etc. Barfotasporter a.k.a. kampsporter är häffa. Vill och ska börja med det när jag hittar lite extratid i min byrålåda. Jag har inga byrålådor.

Sitter hos Elena och "pluggar". Jo, ja. Jag har skrivit lite iaf.

 - Är du inte riktigt klok?! Ringer du mig på jobbet nu också? Tänk om det hade varit nån hemma. Då hade du verkligen gjort mig en snygg tjänst.
Jag undrar hur länge replikerna från vår lilla dialog på dramat kommer sitta kvar i skallen.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback