Tisdag snart torsdag

Sjuk. Förkyld, ont i halsen och hosta hela helgen och även igår och idag. Sjukanmäld både igår och idag. Läkaren på vårdcentralen petade mig i halsen med en tops. "- Om jag framkallar kräkreflexer har jag lyckats" Haha, dör så kul. Men mår mycket bättre nu ikväll, så imorron blire jobb.
Va på IKEA med päronen i lördags. Fick med mig en skrivbordsstol, en taklampa, en papperskorg, en rullgardin och ett sängöverkast. Har nu dessutom snyggaste världskartan på min vägg. Fan va fint.

Annars då? Som vanligt. Spotify går på repeat. Tuben också.
Upptäckt sjuukaste snubben. 18-årig DJ och producent från Frankrike. Sjukaste. Madeon heter han förresten. Ett måste att checka här och här.
Och pandan levererar som vanligt.
 
BARCELONA OM 3

Kram
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

ta spain med storm!

Svar: Lär av den bästa! ;) kram pårej
vaadrarn.blogg.se

2012-08-15 @ 22:34:58
URL: http://hannagson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback