P3 ftw. Fuck TV.

Lyssnar på p3 i bilen hela dagarna. Har blivit ännu mer p3fierad, älskar radio. Det har till och med gått så långt att jag vet exakt vilka program som går vilken tid och vilka programpunkterna är. Först Morgonpasset, sedan Hallå P3 och efter det Christer. Vill typ inte gå ut ur bilen.
 
Gina Dirawi är så jälla skön. "Det är som att Pirates of the Caribbean har kommit hit, skitit ner den och flygit där ifrån" Dör så kul!
 
I sommar har jag tittat sjukt lite på tv. Jag förstår inte varför jag ens tittade på tv förut. Det finns så mycket annat man kan göra '(jobba). Tyvärr har då OS kommit i kläm. Har endast tittat på 10 min sport, jag som annars brukar titta på all sport jag kan komma över.
 
Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback