För stor

Det va så mörkt när jag gick och la mig igår att jag inte märkte att jag varken hade dragit ner persiennerna eller rullgardinen. Största failen. Hej då sommarsol som aldrig går ner.

BARCELONA va helt underbart. Så sjukt varmt, 30 grader och sol varje dag, 28 grader och stjärnklart varje natt. Lök 24/7 dvs. Fasen så fint det var. Finaste människorna. Barcelona är min andra hemstad.
Kom hem på natten till måndagen den 27 augusti.

Måndagen den 27 augusti 
började vi skolan igen. Tisdag och onsdagen vare bara att peppa igång med PA:t med Tjorven. Så fett taggad nu!
 
 

Nytt och bra. För baby du och jag tillsammans, du, och du och jag tillsammans

Kram
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Frida.. uppdatera nu tack! eller byt rubrik!
Vad som helst! bara jag slipper xD

http://www.youtube.com/watch?v=ChDiFFoQzB4

Svar: HAHAHA! sorry tjorvis!
vaadrarn.blogg.se

2012-09-02 @ 21:34:30
URL: http://hannagson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback