Drömmar

Mysigt i går kväll. Tacos, alfapet och soffhäng med Klara, Lina och Rebecca. Det var nog ganska länge sen jag såg Notting Hill, kände bara igen 2 scener.

Sov ovanligt gott och drömde ovanligt mycket (som jag kommer ihåg). Drömde bland annat att det var hångeltävling på skolan, haha mys. Drömde också att jag klippte en fotbollsplan, Björnlunda IP, med en handgräsklippare. Klippte i ett dike och runt stammen på en stor gammal gran (som tydligen stod på planen, knas). Plötsligt dök Sara upp och jag lånade hennes lila mobil. Jag låtsades smsa min fotbollstränare. Sen vaknade jag och klockan var 10. Någon som känner nån drömtydare, haha? :P

Hängt med Kivrizz hela dagen och kvällen. Trevlans! Kivrizz (vet att du läser detta), du kan få hyra min mobil nån dag, så du kan spela wordfeud hela dagen. 400 kr per dygn. Det är värt det. ;)

Fin låt:
Gavin Degraw - Not Over You

Kram
Frida


Kommentarer
Postat av: Kivrizz

Hehe borde jag inte få lite kompisrabatt?? ;)

2011-09-12 @ 18:18:12
Postat av: Frida

Haha, den är redan avräknad ;P

2011-09-12 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback