En timme rikare

Har varit sjukt social och effektiv hela helgen. Kört massa bil fett snabbt. Rensat och packat. Sett på två filmer. Umgåtts med två vänner och sedan två snälla släktingar. Ätit baklängesmeny. Jag är duktig, helt enkelt.

Filmerna jag sett är Cell 211 och Sanctum. Båda var fett bra. När jag och Ebba startade Cell 211 upptäckte vi (till min stora lycka) att det var en spansk film, yey! Så jag satt hela filmen och lyssnade på detta ljuva språk. Det roliga var att jag (nästan) bara kunde peka ut svordomarna. Joder! Puta madre! Måste se den igen.

Sara kom hit och hängde igår kväll. Sanctum handlade om en snyggbiff som dök och kröp i grottor. Helt klart sevärd! Vi va fett sociala, hihi, faktiskt. Kram, för mina vänner är bäst.

Gick och la mig fattig och vaknade en timme rikare. Häffa! Blev lite mindfucked vid middagen. Om man ska med ett flyg som går 03.05 och man ska ställa tillbaka samma natt, hur gör man? När klockan blir 3 ställer man om den direkt så att den bilr 2. Jaja, vi släpper det.

Rensade bland gamla skivor och hittade bortglömda låtar. Gjorde en fin lista med bra och dåligt, gammalt iallafall.
Körde bil i 90 km/h, fetsnabbt. La i sexan, turboväxeln. Borde börja på körskola.
Åt efterrätten, fejkcheesecake, innan huvudrätten. Det vill jag göra oftare.


Man lever längre om man kramas mycket.


Det är höst. Kyrkogårdar är fina.


Those Dancing Days - Apperance Of A Pirate
Can't you see, he wants you baby
He's been looking at you all alone
Follows every dancemove you make
Just how you wish for it to be
Dör lite smått. Usch och kram på hemska härligheter som är allt på samma gång.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback