Lammgull

Släpade mig igenom måndagen. Vi gjorde ingenting alls, kändes det som.
Hängde med Sandra på kvällen. Trefflik den. Tappade ord och hittade dom igen. Snilleblixten sa: Spoken word, heter det! Skulle vara coolt att kunna.. Hade annars sjukt djupa diskussioner om facebook. (Vi har genomskådat er.)

Kände mig allmänt opepp idag. Men det var sol och blå himmel. Så puls minus noll.
Bokade körlektion och teorilektioner. Duktigt.

Gullade med mysiga lamm på biologin. Eller ja. Gullade med innehållet. Lite illaluktande, men mest intressant och coolt.



Tre fett bra saker:
1. Sovmorgon på fredag.
2. Fysikprovet gick mycket, mycket bättre än vad jag trodde. Blev nästan nöjd.
3. I morgon är det onsdag.

Pepplåtar till mig:
Levels
Hangover

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback