Solbadar

Hej igen. Hemma igen. Ett blogginlägg igen.
Gothia cup var najs. Liseberg oxå. Jag vet att ni gillar't, så här är lite matchresultat:
IFK Nyköping - Nardo (NOR)  5 - 0
IFK Fjärås (SWE) - IFK Nyköping 1 - 1
IFK Nyköping - European Football School (CAN) 1 - 0
BK Tinnis (SWE) - IFK Nyköping  4 -3
Vi åkte ut i 1/16-final mot Tinnis. Surt. 0-0 efter fulltid, så det avgjordes på straffar. Orättvist.

Igår badade och solade jag och Karin. Det borde man göra oftare. På kvällen såg jag skräckfilmen (den första skräckis jag någonsin sett), Sleepy Hollow. Inte värre än James Bond, som Erika sa. Men den är dock en skräckfilm, enligt Wikipedia. Sen blev det lite Hjälp!.

- Vill ni ha kaffe?
- JA, TACK!

     Ny nedräkning högst upp till höger! 
Har dygnat för första gången. Inte så svårt som man kan tro.
Bokade tågbiljetter till storstan. Till Grönan på lördag, toppen.
Börjar jobba imorgon som skräpplockare/rabattrensare/staketsmålare. Snabba cach!
Hämtade mina nya fina glasögon nyss. Håller på att gå in dem :)

Kram
Frida


Lite planking under dygningen


Gothiainvigningen                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback