Befodring

Varm dag. Latade oss mest. Det najsiga är att jag kommer slippa att vara skräpplockare/rabattrensare/staketsmålare. Blivit "befodrad" till skräpmätare. Motivering "- Det behövs ju lite hjärna." Haha! Jag är pepp. Jag, Jonatan och Erik kommer cykla runt i centrum och mäta upp 5x5 meter från en punkt och sedan räkna allt skräp som finns där. Enkelt. Formulär is tha sheit!

Det ryktas om direktsänd radio och massa media på plats när vi mäter första punkten imorgon vid Repslagaregatan 14, just klockan 14.


Roligaste skräpet: två hundbaspåsar (fyllda)
Jobbigaste skräpet: cigarettfimpar
Tyngsta skräpet: en blöt ihoprullad tidning

Vinkade till Mille, stötte ihop med Samia (som kände igen mig på min röda ryggsäck) och sa hej till Tellström. Snart är jag kändis på riktigt.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback