Sammanhang!

Skriver hur allting vi lärt oss hänger ihop. "Sammanhang!" tänker jag och knyter nävarna och trycker tumspetsarna mot varandra. Hahah! Nej, skriver faktiskt så mycket ur sammanhanget det går. Det blir väldigt kul (tycker jag). Synd att jag är så dålig på att rimma, så sket i det. Kanske får allmänheten läsa ett sneakpeak nån dag.

Tre saker som gör att jag vill ha (sommar)skolavslutning nu:
1. Aldrig mer en engelskalektion
2. Då är jag vuxen
3. Flyttat in i radhuset

Tre saker som gör att jag inte vill ha (sommar)skolavslutning nu:
1. Bara ett år kvar med många vänner centrerade till ca 1 km.
2. Bara ett år kvar med många vänner centrerade till ca 1 km.
3. Bara ett år kvar med många vänner centrerade till ca 1 km.

När jag hittade Avatar-soundtracket på spotify blev jag lyckligare.

Kram
Frida


Kommentarer
Postat av: Klara

SAMMANHANG

2011-12-08 @ 21:21:37
URL: http://http://kklaran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback