Knäckglass

Mitt spotify går ut på julafton. Kirra nytt dirr! Att köpa julklappar till sig själv är kul. Snacka om att spotify tjänar pengar på mig.. Investerade dessutom i ett par nya lurar idag, värt.

Det här är första vintern som jag verkligen vill ha sommar på direkten. Visst kan snö, mys, tända ljus och sånt där härligt vara trevligt ibland, men nej. Nu vill jag ha sommar. Kanske för att sommaren 2011 helt klart var den bästa i mitt liv, hittills. Så sommaren 2012 har höga förväntningar på sig.
Lite komiskt att pappa kommer in med knäckglass. Knäck äter man på vintern. Glass äter man på sommaren. Kanske den ultimata blandningen, haha. Gott är det iallafall.

Den ultimata spellistan: Som sommar, vin vinter

Min avokadoplanta mår inte bra. Den har tappat 4 blad!! Jag är fett orolig.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback