Stay the night

Dricker avslagen sprite och äter mitt favortibröd. Tänker att jag haft en bra dag. Provet gick till och med oväntat bra (eller, det kändes som att det gick bra). Jag kanske borde plugga mindre att göra sånt jag tycker om istället. Det funkade ju idag, så varför skulle det inte funka igen?

Glömmer cykeln vid matsalen, tar på mig tröjan ut och in och häller mjölk i halvfullt vattenglas. Förvirrad och okoncentrerad. På grund av lycklig och hoppiskuttglad?


GÅSHUDSVARNING!

Tele2 har inte svarat på mitt arga mail som jag skickade för drygt 3 veckor sen. Vakna liksom!

Kram
Frida


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Vädrarn,



Har du fortfarande inte fått svar på ditt mejl får du gärna kontakta mig då du ska få svar på mejl skickade via http://www.tele2.se/kundservice/kontakta-oss.html inom 5 dagar.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-12-07 @ 15:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback