Örongodis

På idrotten gör vi en dans till Jacksons "Beat It". Trodde det skulle vara sjukt tråkigt. Men nej, tvärt om! Längtar (nästan) till nästa måndag. D-D-Dance liksom. Föregående mening leder vidare till att The Concept släppt ny singel, fetnajs. LYSSNA!

Kent till P&L!! Wihoo! Bara 196 dagar kvar. Taggad som faen.
Tänkte att Coldplay är ett band jag vill se. Kollade in på deras hemsida och hittade följande:

SWEDEN!!! 30 augusti. Då vill jag se dom. Ett fint julrim passar bra här: "Jag borde nog ta och skaffa mig en biljett om plånboken inte blir alltför lätt".





Still waiting for the snow to fall
It doesn't really feel like Christmas at all

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback