Hela värden är så underbar

Tjugo i tre var det blå himmel och kvällssol. Fem över fyra var det becksvart. KUL!
Sitter och spotifajar 24/7. Snart släpper alla de bästa sina skivor. Håll utkik! Kika extra mycket på Albin Gromer, Norlie & KKV, Laleh, Den Svenska Björnstammen, Markus Krunegård, Urban Cone och Armand Mirpour. Känner mig så löjligt pepp.

Idag släpptes alla nominerade till priserna på P3 guld. Skulle var häffa att vara där och kolla, men det kostar skjortan. Får väl nöja mig med en radio.. THOSE DANCING DAYS ÄR NOMINERADE!!!


Vi hade kul på svenskalektionen. smartphoned!

Känner mig ovanligt ordfull. Tänker skriva lite ordbajs eller spoken word.

Bäst just nu:
Markus Krunegård - Jag är en vampyr (remixed by Detektivbyrån)

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback