Det stora blå

Hepp! Hemma från Teneriffa och är så där jobbigt brun igen. Tittade ner på mina fötter och ba "Varför har de en så konstig färg?", "Är det något som sitter åt runt benen så att blodflödet stryps?! osv. Jag känner liksom inte igen dem.
 
Vi bodde i värsta turistkvartererna, men det störde mig inte. Dock lite ovant att åka utomlands och varenda resturang vi besökte hade menyer på svenska. Har aldrig varit på något så "turistigt" ställe förut. Det var iallafall 25 grader och sol hela veckan. Veckan innan hade det varit moln och regn. Snacka om tur. Så vi gjorde det svenskaste vi kunde och tog vara på solen. Gick till stranden, badade, solade, åt, gick hem, duschade, åt, drack en drink, sov. Detta på repeat i 6 dagar.
 
Förutom på torsdagen. Höjdpunkten på hela veckan. Införskaffade en våtdräkt och våtboots och bokade två dyk på ett dykcenter nära där vi bodde. Så jälla värt. Förutom att jag höll på att förlora min GoPro till det stora blå. "Bara tappade GoPros förljer med strömmen". Film kommer!
 
Måndag, tisdag, onsdag. Resan till Belize närmar sig och jag panikade lite i måndags, till att chilla ner lite i tisdags, till att bli helt cool idag. Carpe dis party.
 
 
 
Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback