ULTIMATE CHECKLISTA recap

Och nej, våryran har inte lagt sig än. Jag går runt och är så där jobbigt positiv, pepp och glad på allt. Älskart!
 
För fyra månader och fyra dagar sen skrev jag ner min ULTIMATE CHECKLISTA aka min livsplan. Den såg ut så här:
1. Gå till Arbetsförmedlingen på måndag, skriva in mig och söka ströjobb.
2. Fira jul.
3. Åka till Teneriffa över nyår.
4. Ströjobba.
5. DYKVOLONTÄRJOBBA I BELIZE I 6 VECKOR
6. Vara pank.
7. Jobba hela våren/sommaren.
8. Bråvalla + tågluff med luffarvänner
9. Plugga Marin Vetenskap på Götebors Universitet.
 
Resultat:
1. Gick till Arbetsförmedlingen, skrev in mg och började söka lite ströjobb.
2. Firade jul
3. Åkte till Teneriffa, hade bästa vädret och gjorde två grymma dyk.
4. Fick ett tvådagars inventeringsjobb och räknade varor på Coop.
5. DYKVOLONTÄRJOBBADE I BELIZE, träffade underbara människor och filmade 409 klipp.
6. Är mindre pank än jag trodde och skatteåterbäringen är på väg!
7. Börjar jobba på kommunen på tisdag och jobbar på ända fram till när - 
9.. - till när jag börjar plugga Marin Vetenskap på Götebors Universitet.
8. Bråvalla är bokat. Siestafestivalen ska bokas. En vecka i Barcelona ska bokas.
 
Slutsats:
Livsplanen har så gott som gått i lås. Åh, jag älskar listor och att få bocka av det som är färdigt. Listor är bäst.
 
Annars har jag bara varit sjuk, köpt en penny board och gått på systemet. Klipper film och är lycklig. Ny film varje måndag.
  
 
Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback