Lavinartad ökning

Fredag kväll och jag känner för att krypa in i onepiecen. Så jag gör det.
 
Förra helgen var tämligen fullproppad med sociala aktiviteter. Åkte till Linköping på fredagen kl 15 och var hemma på söndagen kl 17. Antalet vänner per kvadratmeter ökade lavinartat. Så underbar statistik.
 
Fredag. Crashade först i Simon och Julias yberbekväma soffa efter en typisk svenssonfredagskväll med tacomys. Kämpade även för att hålla mig vaken till slutet av en snygg japansk film. Mission failed. Fick se slutet på morgonen.
 
Lördag. Drog iväg till draget över Timmerbäcken (aka lerpölen) och mötte upp med Klara, Ebba och Erika. Tog en rajd på stan och spanade sedan in Klaras korridor och lilla, men mysiga crib. Vi lagade precis lagom mycket spaghetti carbonara och till efterrätt blev det chokladpudding som räckte till alla i korridoren + diverse trevligt folk. Spelade beer-pong och hängde i allrummet. Somnade i Klaras soffa kl. 02 och vaknade av att Klara kommer och lägger en filt över mig. KAN MAN INTE ALLTID FÅ VAKNA SÅ?
 
Söndag. Försökte gå mot stan, men gick för mycket åt vänster. Mötte tillslut Elena och Maya och började äta och slutade aldrig. Först pizza och sen glass. Hur räcker våra magar till? Tog bussen hem med Maya.
 
Imorron ska jag ta dykcert.
 
 
Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback