Stopp i lagens namn

Halloween är, enligt mig, den mest tråkiga och meningslösa "högtid" under året. Jag vill inte ens kalla det en högtid. En klär ut sig, går på halloweenfest eller springer bus eller godis. Jag antar att jag inte gillar detta eftersom jag inte är något fan av maskerader, inte gillar skräckfilmer eller att bli skrämd.
 
Om jag var timanställd cykelpolis som endast jobbade på väg till och från mitt jobb på Kommunen så skulle jag lätt kunna klippa tre körkort per vecka. Människor har tydligen extremt svårt att stanna vid stoppskyltar och det verkar tämligen omöjligt för dem att stanna innan stopplinjen. Jag brukar sällan bry mig om hur andra kör, men på sista tiden har detta börjat störa mig så otroligt mycket.
 
Jag blir så glad av grymma musikvideos. Bra musik och fina bilder blir så starkt tillsammans.
  
 
Grillade marshmallows en svart kväll.
 
 
Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback