Gäddor sover också

Tog tidig helg i torsdags och drog ner till Norrköping för att dyka i mörker. Det var sjukt häftigt, dock inte så bra sikt. Såg i alla fall massor av sovandes fiskar, bla en stor gädda och små abborrar. Win.
 
Ang. Försvarets hudsalva. Den är seriöst den mest prisvärda produkten som jag någonsin köpt. Den som jag har har jag använt i två år och nu är den, tyvärr, slut. Tippar på att chansen att du tappar bort den är grymt mycket större än att du tar slut på den.
 
En vecka kvar på jobbet. Sen ska jag vila en stund. Söka alla jobb som finns. Boka drömresan och kanske två små weekendresor. Mer om det senare.
 
Dykeld är obligatoriskt
 
Kram
Frida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback