Ful och konstig svensk

Det är när jag har gjort som minst saker som jag har som mest att skriva och berätta. Hur går det ihop?
 
Drömde att jag skrev högskoleprovet. De hade ändrat provet jättemycket så jag fattade ingenting och engelskan som jag läste om och om igen, men inget fastnade. Värsta nördig mardröm. Högskoleprovet va ju kul att skriva förra gången. Knas.
Gick på bio med Klara. Och varför ger de amerikanska filmer en ful och konstig svensk filmtitel som inte alls har något med orginaltiteln att göra? Vi såg iallafall "Du gör mig galen" aka "Silver linings playbook". Den var verkligen bra och Jennifer Lawrence är grym.
Mellofinal och Robin vann. Jag är glad.
 
Låten är så mycket sommar. Nästan för mycket. Är sommar positivt?
 
 
Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback