Nitton

Finmyser i skjorta och mjukisbyxor. Tränat och bastat med Klara idag. Det känns som att man på något sätt blir renare när man bastar. Borde göras oftare. Senast jag bastade var nyår 11/12, oförskämt länge sen.
 
I fredags blev det sushi och bio med klasskompanjonerna. Vi såg Gangster Squad, PANGPANG! Sjukt bra. Mycket trevligt sällskap.
Igår skaffade jag mig en kortare frisyr och shoppade upp mitt presentkort på konkurs-JC. Två par jeans för halva priset gillar jag. Det bästa är ändå att det var jeans som jag behövde köpa. Woop. Spenderade huvuddelen av kvällen i Klaras röda, superbekväma fåfölj. Och pizza på det. Och en film på det. Och cykla hem i kyla.
 
En lista på helgens tre höjdpunkter:
1. Ryan Gosling x2 (Gangester Squad och Crazy, Stupid, Love)
2. Basta
3. Hängslen
 
Eftersom jag fyller nitton år i år har jag påbörjat en fet spellista som uppdateras cirka hela tiden. Varse.
 
Kram
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bara för att jag blir 18 börjar jag stalka den där listan, fjäälen untz!

2013-01-14 @ 18:59:19
URL: http://hannagson.blogspot.se/
Postat av: Sara

Gosling! <3

2013-01-14 @ 21:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback