APRILAPRIL

Hänt sen senast:
Ett vårtecken är att Enskildas kapprum återigen börjar fyllas med vita converse.
Vädret ba "Nu är det vår". Jag ba "Jippie!". Våren ba "APRILAPRIL".
Tycker verkligen synd om de flesta treor som verkar drunkna i rapporter och prov.
Fick min studentmössa. ÄR DEN ENS VERKLIG?!
Sprang runt i huset och släckte alla lampor. Earth Hour aka Ört Awor.
Blev förkyld och tröstshoppade ett linne och en t-shirt via Internet. Om du inte testat Internet borde du göra det!
Inhandlade ett regnställ. Är nu taggad på att vandra/paddla/go naturliv.
Tog påsklov och cyklade hem. De två überviktiga kuverten jag skulle posta på väg hem var spårlöst försvunna. FORTSÄTTNING FÖLJER NEDAN!
Firade inte påsk.
Hälsade på farmor och hennes lägenhet lukar barndom. När blev jag så här stor?
Spelar ett flaggspel på mobilen. Kan alla världens flaggor till på måndag.
Sitter ute i solen och svettas, samtidigt som snötäcket börjar en meter i från mig. Snacka om mindfuck!
 
Åkte på studentkryssning. Obeskrivligt kul.
 
Kom hem och sov 12 timmar.
Igår stack jag ut och sprang 8 km. Wtf var kommer min energi ifrån?
Idag smög jag in på skolan för att leta efter kuverten. De låg helt orörda på hatthyllan. WIN!
Imorron skriver jag högskoleprovet igen.
Grattis du läste allt.
 


Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback