Kokta makaroner

Drömde om kokta makaroner på natten, dessutom i ett väldigt konstigt sammanhang. Liksom hur ofta får man glasen fyllda med makaroner på krogen? Kokta makaroner till lunch. På historalektionen efter lunch snackar läraren om makaroner. Gillar slumpen.
 
Hej träningsvärk och välkommern tillbaka! Inlines i söndags och fotboll i går. Känner att jag lever.
Död ved. Hur kul låter det lixom? En samhällare sa "Det låter som en dålig filmtitel". Haha, dör. PA om död ved ftw!! Naturaren inom mig är lycklig.
Min körkortsavokadoplanta växer galet bra. Någon har gröna fingrar.
Råkade visst anmäla mig till högskoleprovet alldeles nyss. Vill bara få det överstökat.
Om två veckor kommer en spanjor som ska bo hos mig i en vecka, fett! Känner mig internationell.
Lyssnar på Agnes, för hon är bäst just nu.
Nästa vecka fyller två vänner 18 år var. Dubbel anldning att fira dubbelt så mycket. Längtar!
 
 
Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback