Shit va pin

Igår åkte alla treor till huvudstaden, mys! Vår klass gick på Hallwylska museet, Medeltidsmuseet, rundvandring på Dramaten och på kvällen såg vi "Scener ur ett äktenskap". Åt middag på Vapiono med vänner, fett god mat. Tror jag fick lite paltkoma, för jag höll på att somna på teatern, precis innan pausen. Shit va pin.
Endast torsdag, men jag tar helg och drar till Eskilstuna imorron. Men först, taggatagga träning med Klaran!
 
Dagens slutsatser:
Vederbörande har associationsstörningar, en nummerkombination, formuleringsstörningar och annat dylikt.
 
 
 
Kram
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

vapiAno, inget annat.. men det stället är grymt! Åt där för några veckor sen, försökte även övertala mina vänner att vi skulle dit istlt.. men nej, blev Max ^^

2012-10-20 @ 16:09:39
URL: http://hannagson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback