Mysse

Investerat i ett gymkort på Hälsomagasinet. Så värt. Springer som en gasell.
Utprovning av studentmössor i tisdags. Nu är det verkligen nära. Btw, så snackade jag med en spanjor och länkade lite bilder på våra typiska mössor. Han ba "LOL. Are you really wearing those?". Jahapp.. jag tycker de är fina iallafall.
PA:ar gärnet. Åh, jag är så pepp!!
Spontanutflykt till Tom Tits och Body Worlds med Erika och följe. Epic torsdagskväll.
Alumnidag på Enskilda. Och äntligen kom de efterlängtade kanelbullarna! (Vi fick ju inga på kanelbullens dag)
 
 
Och Jenna fortsätter att leverera.
 
Kram
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

GÖTT med gymkortet! lova mig bara att du inte står där och joggar kl 19.35 en fredagkväll, hon som gjorde det idag såg så ensam ut :(

Svar: Haha, stackarn! lovar! ;)
vaadrarn.blogg.se

2012-10-12 @ 21:40:48
URL: http://hannagson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback