We're telepaphic

Bakade kladdkaka hos Klara, med Ebba, Erika och Mickis. Körde galenpanna och jag tror jag är sämst på det. Råkade på något oförståeligt sätt säga "Stephen King" som stod i Ebbas panna, på lappen som jag själv skrivit. Jag förstörde spelet, alltså. Skyller på fredagströttheten.
 
Såg Inception för tredje gången. Fattade allt och filmen blir bara bättre och bättre. Och slutet är ju grymt.
Gick upp alldeles för tidigt för att vara en lördag. Gick till skolan på en lördag, öppet hus. Konverserade med blivande enskildingar och använde fina ord så att föräldrarna skulle bli imponerade.
 
Pratade om resan till Barcelona och Irene. Saknade henne och allt som tio dagar i storstan innehåller. Slumpen är härlig. Hon hade tydligen idag kollat på heliumballongfilmerna vi spelade in då och tänkt på mig. Så långt bort, men ändå så nära."We're telepathic".
 
 
Endast för att Tove har grym musiksmak.
 
Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback