Chansa.

Spenatsoppa till lunch idag och jag undrar, Hankie Pankie, fastnade spenaten i tänderna? Har hört att spenat i kombination med tandställning inte blir lyckat.
Chock när favvohörlurarna inte fungerar. Lättnaden när jag upptäcker att jag har stängt av ljudet på datorn. Höjer volymen så ba UNTZ.
Trodde jag hade hittat den röda tråden i mitt svenskatal. Tappade den för att sedan hitta den igen.
Att ta upp mobilen från bordet och samtidigt låsa upp den är riskfyllt men ack så smidigt. Skillad om man kan det. Jag är skillad.
Gör det högskoleprovet lärde mig. Chansa, för det kan inte bli mer än fel.
 
William är tillbaka!
 
 
Kram
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

hehehe... min kommentar runt 21tiden den kvällen, "Nä, men titta.. jag hittade dagens lunch här!"
Det är så groose!

Svar: Haha, eeuuw! Stackars :(
vaadrarn.blogg.se

2012-11-10 @ 15:40:05
URL: http://hannagson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback