Dubbel-P

Spelade match igår, DM-semifinalsderby mot Tun. Inte värdens roligaste match, mest långbollar och kötta. Men najs med speltid på ytterbacken(!). Lataste träningen idag, var max två stycker som var pepp. Chill.

Dagen började på bästa möjliga sätt, NP i matte D. Woop! Gick bra och tiden gick långsamt. Känner mig så jälla cool när jag överlistar när de som gjort proven försöker lura mig, men ja ba' fixar't ändå!

Det är verkligen sommar nu. Det är så obeskrivligt skönt när man kan cykla hem från träningen och solen är uppe. Barbent och utan att frysa. Fezt.

Har verkligen fastnat. Fastnat, som jag brukar göra. Just finns det bara 11 låtar i mitt huvud. Fuck så bra de är. Det kan inte vara hälsosamt. LILLA SÄLLSKAPET. punkt.

Jag använder nog för många fyrbokstaviga ord som slutar med dubbel-P. Typ som japp, nepp, hepp, topp och pepp. Gillar't. Kort och koncist.

Eurovisionsemifinal nr 2 om 8 min. Loreen bara äger.

Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback