Eufori (bara för att jag gillar ordet)

Firreferre igår/natt. Fett najs. Körde stenhårt på min utklädnad. Dykare med hajfena är uppskattade. Bastu, fiskgodis och en försvunnen DJ. Sova sovsäck är mys.

Måste tyvärr meddela att jag misslyckades med min utmaning. "Råkade" surfa in på fejjan direkt efter mellofinalen. Kombinationen facebookberoende och nyfikenhet blev mitt fall. Men det är lugnt, för Loreen vann och jag är skutthoppitoppglad!

Skynda hem (försökte köra flintabil med 725:an, om ni förstår vad jag menar), hopp i säng och in på svt.se/play. Vilket drag! Vill bara dansa när David sjunger Shout it out. Kan inte låta bli att tycka liiite synd om Danny som fick se sig besegrad igen. Men han verkar överdrivet bitter och sur, in your face.
Så Loreen vann, med en tredjedel av folkets alla röster. Sjukt, folket verkar ha fattat.
Gina Dirawi blir hyllad så mycket som hon förtjänar. Folket verkar ha fattat.

Bra förebild.


Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback