Run Forrest, run!

Halvtid på jobbet. Jobbat två veckor, två veckor kvar.
Såg Forrest Gump med chompis. Den är alltid lika bra. Somnade tre gånger under filmen, synd. Åh! Kom på att jag har godis kvar sen dess, LYCKA!
Fredag blev lördag vilket innebär obligatorisk utgång. Fezt med Nyströmmarna. När man kan cykla till Lotsen i linne och shorts utan att frysa är det riktig sommar. Nattpizza och frukostpizza, mmhmm.

Minns inte att myggbett kliade så mycket.
Minns inte att solkräm och svett luktar så gott ihop.
Så fort man glömmer sommaren.

Måste erkänna att jag längtar till skolan börjar igen. Är sjukt övertaggad på studentåret, studentfester och att (nästan) alla fyllt arton. Gaah! Ge mig nu! 



Skrev jag att Tove ringde från Lilla Sällskapets konsert? Visste inte om jag skulle skratta, gråta, bli arg eller glad. Överväldigad. Fml, men ändå. Suck.

Kram
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback