Kom igång jao

Tanken slår mig varje gång. När jag väl kommit igång med en till synes urtråkig skoluppgift (främst analyser, diskussioner och rapporter) märker jag att den egentligen är häffaintressant. Okej, jag erkänner, ibland kan de vara lite kul också. Detta har inte hänt 2-3 gånger, nej. Det händer varje gång! Så jag önskar att ni framtida oskriva analyser/diskussioner/rapporter skulle skrika "- Kom igång nu, jao!!". Jag skulle lyssna och slippa att skjuta upp och tänka på denna till synes urtråkiga skoluppgift som egentligen är häffanajs. Ibland är man inte riktigt klok.

Annars då? (Jag gillar Saras fråga)
Annars smutsar jag bara ner en vit strumpa i taget. Min strumpbackup i lådan kommer alltså räcka dubbelt så länge. Enkel matematik.
Annars pallar jag inte lägga ner mer tid på detta inlägg, eftersom jag vill skriva en jättefin diskussion om min hälsa.



Kram och tjohej i prutten
Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback