We're breathing in the same air

Längtar ofantligt mycket till skolan börjar. Just nu är det verkligen för få vänner per kvadratkilometer. Måndagen den 27 augusti kommer jag:
- Träffa och krama alla vänner som jag träffat för lite.
- Säga hej till de som jag inte träffat alls.
- Krama två barfotade vänner med likadana tröjor som mig själv.
- Byta den röda mot den svarta.
- Vara galet trött efter Spanienresan och förmodligen aningen bakis..

Ja, Spanien. Barcelona, för att vara exakt. En vecka kvar. Längtar nästan mer till när jag kommer hem än när jag åker dit. Antagligen för att jag vet vad som väntar måndagen den 27 augusti och inte vad som väntar 10 dagar i utlandet. Men jag vet att det kommer bli en upplevelse.

Tog för övrigt ledigt i onsdags. Åkte till Smultronstället med Nyströmmarna och Klara. Maffigaste glassarna någonsin, gillart. Bör noteras att vi höll oss till samma samtalsämne på hela resan dit och hem, ca 3 timmar. Ganska sjukt.
Vemodigt farväl. Känns lite larvigt att känna som jag känner. Men 17 dagar är mycket. Okej, 7+9 dagar, om man ska var petig.
 

Oskar Linnros låt Genom Eld spelas på krogen, på p3 och i lurarna. Den är så himla jag-vet-inte-vad-jag-ska-göra-av-mig-själv-bra. Hatälskar att låten inte börjar förrän 5 sekunder in på tracket.
 
Idag hittade en låt jag letat mig tokig efter, för jag visste inte vad den hette. Här är den iallafall. Fezt.
 
Kram
Frida
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

sista låten --> mumma! :D

Svar: Jaa! älskar den <3
vaadrarn.blogg.se

2012-08-13 @ 20:34:04
URL: http://hannagson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback