Feztdagar

Tove kräver en uppdatering. Bäst att lyda. Jag vill ju inte slåss första skoldagen.
Jobbar som bara den. Är just nu inne på min åttonde vecka i rad. Bara denna och nästa vecka kvar, sen drar jag till Spanien i 10 dagar med bästa Elenis (som förövrig rymde från mig i helgen).
 
Så.. vad har hänt sen sist jag skrev ett inlägg? Måste hämta min kalender..
Har skaffat månadslinser, jälla najs!
Jobbade förra helgen på lördagen. Städlördag, upp klockan 4 och plocka skräp till 9. Hem och sova, vakande igen kl 15. Sjukt. Utgång med Elena och Victora. Galet. Don't drink and bike, eller?
 
Söndagen. Åkte till grönan, jippie! Klara, Ebba och Mickis joinade. Kan säga att jag inte mådde jättebra.. Btw, så är popexpressen bara för mycket. Uppskjutet, ge mig mer!
Körde vattenbilen hela förra veckan, asnajs. Glider runt, kör bil, skvätter lite vatten här och där. Jag gillar det.
 
Nu i helgen. Nyköpings Festdagar. Ja, man kan ju säga att det är en historia i sig.
Fredagen jobbade jag till ett. Hem och chilla, sen vidare till Nyström och vidare till Mikes, som hade tagit över halva parken utanför krogen. Så jälla najs. Cykla runt halva stan för att ta ut pengar. Hem med Erika och fixa flaggan till gummibåtsracet. Eller ja, Erika fixade flaggan medan jag sov bredvid henne på golvet.
 
Klockan 11 på lördagen, pumpade upp båten och luftmadrassen. Jag, Ebba, Erika och två pastasallader. Chillade i ån ända från skavstarondellen till hamnen. Epic. Några spydde, andra inte. Några badade, andra inte. Värsta polispådraget, så att ingen skulle åka där man inte fick. Stannade till på den berömda ön och satte upp vår flagga. Så gå till stadsbron och kolla uppströms. fezt. Fuck alla myror som bet oss på ön, men det vare värt. Vi kom till hamnen runt kl 18. Så 6-7 timmar i ån, galet najs.
Väl hemma, dödstrött. Åt, ducshade, sov.
Taggde om och vaknade vid 21. Mot Erika, som också va dödstrött. "Måste vi gå ut? Annars kan vi ju stanna här och bara sova." Tanken lockade, men festen lockade mer. "Ja, det skulle vi kunna, men vi kan inte missa kvällen". Sagt och gjort. Pallrade oss iväg iallafall. Så galet värt, värt, värt. Träffade minst 10 lagkompisar, varav alla utbrast "BJÖÖÖRKIIIS", haha. Sov hos Erika.

Söndag (igår alltså). Sov. sov. sov. Gick upp ur sängen 15.30. Vi åt godaste, jag lovar, den godaste nudelsalladen ever. Puss på den liksom. Hem och hämta glasögon, jag vet att jag är blind. Sen cyklade vi till stadsbron kl 17 och checka flaggan. fezt. fortfarande.

Bästabästabästabästabästa helgen i sommar. Ingenting, jag svär, ingenting kan slå detta. Ingenting.

Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback