Text framför ditt ansikte

Ja, jag erkänner. Jag älskar Facebook.

En tanke slog mig i natt (tänker alltid som bäst precis innan jag somnar). De som tycker att Facebook är tråkigt har fel vänner. Fel vänner i den bemärkelsen att de inte skriver roliga statusar, kommentarer och lägger upp bilder ect. Ironi, trams och internskämt är också en viktig krydda.
En annan orsak kan ju vara Error 30 (felet sitter 30 cm framför datorskärmen). Rolig jag är!
Å andra sidan kan dessa "tråkiga" vänner vara helt underbart roliga och trevliga irl. Häffa.

Fick lite svårt att avsluta detta för det luktar så mycket blommor här att man tror man är hos en gammal tant. Men kul för mig att jag har rätt vänner :D

Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback