OKEJ OKEJ OKEJ

Tiden rinner iväg. På torsdag torsdag torsdag TOrSDaG ToRsDaG torSdag torsdag.
 
Skulle på myskväll hos Elena. Blev istället överraskad av en samling vänner hemma hos Maya. Kladdkaka, kex, ost, chips och en utgång på Olearys. Oslagbart. Mina vänner är de bästa. 
 
Plötslig fakta: Jag har fått svårt att skilja på en och än. Jag har till och med svårt att stava till kex,
Plötslig slutsats: Jag måste börja plugga snart.
 
Var och tittade på fina Veronica Maggio med Maya. Mösha International förbandade. Såå bra. Maggio lyfte hela Hovet, Sprang i snöblasket till bussen.
 
Hängt en hel del i kära, fina Linköping pga (typ) alla mina vänner bor där. Det börjar nästan kännas lite som min stad. Jag hittar ganska bra, med mina mått mätt. MÅTT MÄTT MÅTT MÄTT MÄTT.
Äger ikea, leker poet och skriver kylskåpsposei för mina händer har din öl, lagar både pannkaka och tacopaj, jagar dykbutiker, hälsar på vänners vänner, lär mig allt om lungorna. För jävla fint. Mhm.
 
OKEJ OKEJ OKEJ
Köpte alltså biljett till Bråvalla idag. 

Festival gör mig så himla pepp på sommaren, intorkad lera, tält så långt man ser och bra musik så långt man hör.
Alltså verkligen, det här sista. Om de hade grymma artister förra året så har de släppt så jävla sjukt grymma artister i år.
 
En lista på de artister som jag är mest pepp på att se på Bråvalla:
1. Bastille
2. Imagine Dragons
3. Veronica Maggio
4. Adrian Lux
5. Markus Krunegård
6. Alla andra artister
 
FYI: Om Bråvalla släpper Panda Da Panda så gäller ej listan ovan.
 
OKEJ OKEJ OKEJ
Linnea Henriksson
 
Hon är bara bäst just nu. Jag blir så glad. Jag är så glad.
 
 
Kram
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback